tvorba web stránky

10.12.2012 07:48 Cílem SEO bude přivést na webovky návštěvníky, bez návštěvníků je ačkoliv nádherný web nebožtík a může být na nic.Nabývá směrodatné jestli návštěva zavítá z google, jsou i další vyhledávače aol, seznam.cz, yahoo atd., poté tu máme socialní sítě jako facebook, twitter, pinterest a miliony dalších uskutečnitelných zdrojů návštěvnosti.

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDlouhou čas byly (a stále jsou) základem seo, či raději, faktory ovlivňující evaluaci internetových stránek a předně i jeho pořadí ve serp, linkbuilding, keywords, anchor text, důvěryhodnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text v prvé řadě. Ale dneska už může být jasné, že účinek anchor textu v odkazech ztratil svou hodnotu - verifikovaný fakt. Váha anchor textu se snižuje z pohnutek jeho jednoduché manipulace a google se snaží takto omezovat vliv optimalizačních technik. Můžeme najít, že google klade zvláště maximální důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Dělat zpětné odkazy je těžké, lidé (snad) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Video Co-Occurrence